2014. április 23., szerda

Valami



Valami azért mégis készült mostanában nálam - egy tűpárna, edige tűpárna csereberéjére, mivel voltam olyan szerencsés és megnyertem az ő egyik gyönyörű tűpárnáját a játékán.

Hokatától kaptam ezt a varjú mintát, és remek felhasználási módot találtam a képecskének, azt hiszem :-) Az anyagok a féltett ausztrál kincstáramból vannak, szerintem tökéletesen illenek a varjúhoz.

Megspékelve a csereberét, a kislányaink is cseréltek egymással, ugyanis mindkettőnek nagyon tetszett a kézműves cserebere ötlete. Sajnos, nem készült kép Emmám alkotásáról Zoénak, de majd kérünk a megajándékozottól, mi pedig még várjuk, hogy a királyi posta kiszállítsa a meglepetést Emmának. Nagyon jó érzés volt, hogy a lányok is cserélni akartak, egyrészt hogy kézműves ajándékban gondolkodnak, másrészt hogy szeretnének számukra "ismeretlen" - legalábbis hagyományos értelemben véve ismeretlen -  embernek örömet szerezni sk ajándékkal, a puszta örömszerzés kedvéért.

3 megjegyzés:

aarkus írta...

Nagyon kedves kis minta, és tökéletesen illenek hozzá az anyagok. Szép lett. :-)) A lányok meg jó kis mintát kapnak a mamáiktól - mindenféle értelemben...

Edige írta...

Még egyszer köszönöm itt is ezt a nagyon különleges ajándékot!

Kriza írta...

Nagyon szívesen - itt is! :-))