2014. január 31., péntek

Így jár, aki...




... ész nélkül nekiáll varrni - hogy lesz egy ilyen neszije.

Hogy mi baja van? Alapjában véve semmi. Régóta izgattak ezek a kis Moda mini charm-ok, és bár nekem nem volt ilyenem, de volt sima charm pack-em, amit felszabdaltam, hiszen erről szól a patchwork, hogy tökéletesen hibátlan anyagokat kisebb darabokra szabdalunk, hogy aztán más sorrendben ismét összevarrjuk őket. Nem jól mondom? 

Szóval felvagdostam az 5 inches négyzeteket 2,5 inchesre, összevarrtam 3x4-et, és varrtam és varrtam és varrtam, és csak közben jöttem rá, hogy nem is nesszeszert készültem varrni, hanem tolltartót, más formájút, mint eddig, de akkor már késő volt irányt váltani. Hiába a megszokás hatalma, ezeket már gondolkodás nélkül is össze dobom. 

Így lett nekem négyzetes neszim, viszont most már nagyon örülök, mert igen-igen tetszik :-) Hullámos vonalban steppeltem, mert most az menő nálam.



Minden jó, ha a vége jó.

És a cipzár pedig nem harap, mint látjátok, kedves vadbiciklistáim :-)))

2 megjegyzés:

Julcsi írta...

Klassz! (Talán végre el is jut ide a hozzádszólásom...)

Az utolsó mondat, gondolom célzás valakinek, aki ott volt a tegnapi varráson. Mert én mindent tudok:))))

Julcsi írta...

És igen, végre sikerült hozzászólnom!!!! Csak böngészőt kellett váltanom:))))